10_06_2014_Gaeta-Napoli

10 juni 2014 - Napels, Italië

De dag begint goed met een lekker ontbijt op het dakterras van onze B&B.

Gaeta B&B

De route zelf is niet echt goed, soms heel mooie stukken langs de zee, maar ook lange stukken langs de grote baan.

Minturno   Pozzuoli

Pozzuoli2

Het absoluut dieptepunt is het binnenrijden in Napels met de fiets, met stip de nieuwe nummer  1 is in onze lijst “blunders op de fietsvakantie”. Tenzij op zelfmoordmissie, zouden we dit niemand willen aanraden.

De top drie van de meest gevaarlijke dingen in de wereld:

1.       In een ton van de Niagara Falls vallen

2.       Met een raketauto over de Grand Canyon vliegen

3.       Met een tandem Napels doorrijden

In onze omhooggevallen B&B (the Royal Experience-de naam alleen al), is er geen plaats om Blackie te parkeren. We kunnen hem in een nabijgelegen garage onderbrengen (5euro). Die garage zelf lijkt op een maffiabende, bij onze binnenkomst staat er ons 10 man te bekijken (hebben we enige illegale activiteit onderbroken, of te veel maffiafilms gezien)

Napels_aankomst   Napels

Napels Vesuvius

’s Avonds doen we nog een wandeling op de boulevard aan de Golf van Napels tussen de cruisetoeristen. Mooie plaats maar veel te druk. Napoli: nooit van ons leven meer.