15_06_2014_Sangineto Lido-Acconia Di Curinga

15 juni 2014 - Acconia, Italië

Rit 107 km, hoogtemeters 641 m

Genoeg gelanterfanterd, tijd om wat kilometertjes te rijden, plan van vandaag: minimum 100 km.

De hoteleigenaar werkt niet echt mee met zijn 1 croissant + koffie-ontbijt, maar na 4 bananen, 2 mueslirepen en 2 stukken pizza, is de eerste honger wat gestild bij trapper 1.

Paola

De rit zelf: nog steeds langs de kust, bijzonder veel hotels en resorts, bijzonder weinig volk.

Cetraro   Acquappesa

Campora San Giovanni

We ontmoeten een Italiaanse fietser die bezig is met een rit door de streek om het wielrennen te promoten, hij vraagt of hij onze foto + verhaal op zijn blog mag zetten. Daarmee zijn we nu ook beroemd in Italië, voor zij die het nog niet op facebook gezien hebben: hier de Italiaanse tekst en foto.

Secicredipedala bij Belmonte Beach

Infinito amore, Anne e Dirk stanno arrivando dal Belgio e dopo 5 settimane sono a Belmonte Calabro per pranzo. Destinazione finale Palermo! Dopo esser salito ieri fino a Belmonte Calabro con Leo di Torino, è un piacere aver incontrato anche voi..buon viaggio a tutti!

(en voor alle duidelijkheid: wij hebben dit niet verzonnen)