14_06_2014_Villammare-Sangineto Lido

14 juni 2014 - Sangineto Lido, Italië

Rit 76 km, hoogtemeters 785 m

Vandaag een bijzonder in haar nopjes zijnde navigator. Onze oorspronkelijke rit had 2000 hoogtemeters op een afstand van 76 km, maar…..lag daar vlakbij toch de via nazionale met enige tunnels. Die donkere tunnels zijn wel geen pretje, maar uitgerust met onze donkere hollen installatie (t.t.z. voor-en achterlicht), valt het nog mee.

Terwijl we parmantig in de hoogte op de grote baan rijden, zien we onder ons de oorspronkelijke route kronkelend op en neer en op en neer gaan. Hèhè, soms hebben we echt goede ideeën.

Het is de laatste dag Amalfikust, en dit was zeker een van de hoogtepunten van deze trip.

SAM_0684   Maratea

Acquafredda  SAM_0700

Jezus op den berg :

Maratea

We arriveren in een klein gehucht, bij een sympathieke hoteleigenaar die ons ’s avonds met de wagen naar een restaurantje brengt (waarschijnlijk zijn broer ) , maar voor 34 euro alles in voor ons twee (met wijn/grappa/prosecco/primi/secondi/contorni/koffie) hoor je ons niet klagen.